30 серпня в закладі було проведено педагогічну раду «Теорія і практика формування конкурентоспроможної  особистості» Навчання і виховання лише тоді мають реальну силу, коли вони ґрунтуються на вірі в дитину.

       Справжній вчитель не той, хто розкриває учневі таємниці буття вказуючи йому прямий шлях до храму науки, а той хто своєю мудрістю запалює сонце над головою дитини, викрешуючи іскру допитливості, спонукаючи самостійно відшукати ключ до знань. Кожна дитина приходить до закладу зі своїми інтересами, поглядами, проблемами, індивідуальними здібностями. І тільки від педколективу залежить, чи зможуть вони максимально розкрити потенційні  можливості дитини, стимулювати її до особистісно-розвивальної творчості. А в основу своєї роботи вчитель має покласти любов і повагу до дитини, опору на її сили, внутрішній потенціал. Творчий учитель мусить пам’ятати, що освітні технології мають відповідати викликам часу, орієнтуватися на прогресивні педагогічні досягнення, ідеї, культурні проблеми людства, нації, формувати в дітей основи моральності, духовної культури; сприяти реалізації парадигми сучасного навчання й виховання, творчій самореалізації всіх учасників освітнього процесу.

Завершила засідання педагогічної ради, директор Сербенюк І.В., притчею про Майстра, епіграфом до якої є такі слова: « Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер…»

Від stantsiya

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.