Конспект заняття.Виготовлення аплікації з геометричних фігур «Лицарський щит».

Дата __________                                                                       Заняття № ______________

 

Виготовлення аплікації з геометричних фігур «Лицарський щит»

Мета:

  • навчати учнів виготовляти аплікацію з геометричних фігур;
  • розвивати композиційні навички;
  • удосконалювати вміння вирізати ножицями по прямій та кривій лініях;
  • виховувати мужність, сміливість, відвагу.

 

Матеріали  та інструменти:  Кольоровий папір і картон, ножиці, клей, олівець, пензлик, шаблон.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

  1. Привітання

Зазирнуло ранком сонце

До школяриків у віконце,

У дзвіночки калатало,

Промінцями лоскотало –

Прокидайтесь,не баріться,

Не пустуйте, гарно вчіться!

  1. Перевірка готовності до заняття
  2. Упорядкування робочих місць

ІІ. Робота над новим матеріалом

  1. Оголошення теми і мети
  • Діти, подивіться на ці ілюстрації. Що на них зображено?

 

 

 

 

 

 

 

Так, це лицарська зброя.

  • Сьогодні на уроці ми будемо створювати аплікацію з геометричних фігур «лицарський щит».

 

  1. Пояснення вчителя
  • Хто ж такі лицарі?

Лицар – це насамперед елітний воїн на коні, який впродовж часу викарбував собі войовничу мораль, власні ідеали і етику (аристократичні якості, християнські доброчесності і ввічлива любов).

У давні часи лицарі жили у великих кам’яних замках. Перед боєм або турніром лицар надягав важкі залізні обладунки: кольчугу, панцир, лати для рук і ніг, залізні черевики та рукавиці, шолом. Сісти на коня лицарю допомагали зброєносці, вони подавали йому щит і спис. На турнірі шляхетні лицарі змагалися , хто дужчий і спритніший.

Лицарські щити мали різну форму та оздоблення.

Часто оздоблення на лицарських щитах повторювало зображення герба та прапора.

ІІІ. Фізкультхвилинка

Щоб здоровим буть нівроку –

Треба рано встати.

На зарядку шикуватись

І не лінуватись.

Руки вгору, ноги ширше,

На носочки піднімись.

Раз! Два! Три! Присіли, встали,

Якнайвище пострибали!

Біг на місці починай!

Веселіш! Не відставай!

Вийшла пауза мала –

До роботи нам пора.

ІV. Демонстрація та аналіз зразка

  1. Інструктаж з техніки безпеки
  • Які навчальні речі та інструменти вам знадобляться?
  • Як правильно користуватися ножицями, клеєм?
  1. Порядок виконання роботи

Аплікацію «Лицарський щит» виконуємо у такій послідовності:

– На картоні-основі за допомогою шаблону обведи форму щита та виріж її.

– Використовуючи шаблони геометричних фігур, з кольорового паперу виріж та наклей оздоблення власного щита.

  1. Практична робота учнів
  2. Перевірка готовності

– Що потрібно зробити на першому етапі?

– На другому? На третьому?

  1. Самостійна робота учнів

(При необхідності забезпечується індивідуальна робота)

VІ. Виставка учнівських робіт

  • Яка робота сподобалась найбільше? Чому?
  • Чи помітили ви певні помилки?
  • Яка з робіт виконана охайно?

VІІ. Підсумок уроку

  • З яким матеріалом ми працювали сьогодні на уроці?
  • Чи сподобався вам урок?
  • Кому ви подаруєте свою роботу?

Цікаве про лицарів. Лицарські чесноти

Лояльність: Лицар завжди повинен був бути вірним щодо своїх соратників. Чи то в час полювання чи в цькуванні ворога, лицар має бути учасником боротьби аж до кінця разом із супутниками.
Хоробрість: Лицар має бути хоробрим і посідати велику мускульну міцність. Сила душі також була дуже важливою щоб поборювати завзятих противників яких він зустрічав у час  розшуку. Він мав вести з ними боротьбу щоб служити справедливості.
Розсудливість і міра: Лицар має бути розважливим і розсудливим, щоб не допустити щоб лицарство не перекинулося в дикість і безпорядок. Лицар мав мати контроль над своєю злістю, свого гніву. Він мав кожночасно залишатися володарем самого себе. Лицарі були також звиклі до поразок, що допомагало набирати інтелектуальної справності і вправлятися в спокійному осмисленні.
Щедрість і ввічливість: Лицар мав розділити скільки багатства стільки мав із друзями і тими, які були під його покровительством. Коли він відвідував двір, то мав виявляти куртуазність. Він старався, щоб його дама його полюбила.  Він також мав її вірно служити.

Справедливість: Лицар має завжди вибирати прямий шлях до цілі що не завалений його особистими інтересами. Оскільки справедливість через меч може бути жахливою, смирення і милосердя мають вгамовувати справедливість лицаря.

Захист: Лицар має захищати свого князя і тих які від нього залежні. Він завжди має захищати свою націю, родину і тих в яких він строго і вірно вірить.

Відвага: Лицар повинен вибирати найважчий шлях, а не дорогу яка продиктована особистими інтересами. Він має бути готовим чинити жертви. Він має бути в пошуці остаточної правди і справедливості пом’якшеної милосердям.

Віра: Шляхетний лицар має чесно вірити своєю вірою і своїм походженням.
Смиренність: Лицар не має хвалитися своїми успіхами, але радше дозволити іншим це за нього робити. Він має розповідати про успіхи інших перед своїми щоб їм надати цієї слави яку вони заслуговують.
Відвертість: Лицар мав говорити у найбільш щирий спосіб.

VІІІ. Прибирання робочих місць

 

 

Filed in: Метод. поле, Розробки занять Tags: 

Сподобався сайт? Поділіться із Вашими друзями!

Похожие записи:

Виготовлення вітальної листівки до Дня вчителя Виготовлення вітальної листівки до Дня вчителя
Конспект заняття. Робота з папером і картоном. Аплікація «Кулон» Конспект заняття. Робота з папером і картоном. Аплікація «Кулон»
Конспект заняття. Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу.                                                                                                                                                                                                                              Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу. Конспект заняття. Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу.                                                                                                                                                                                                                              Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу.
Конспект заняття.Країна «Квілінг». Виготовлення декоратив­них квітів зі смужок паперу. Конспект заняття.Країна «Квілінг». Виготовлення декоратив­них квітів зі смужок паперу.

Leave a Reply

Добавить комментарий