Дата __________                                                                       Заняття № ______________

 

Виготовлення сувенірів в техніці оріґамі. Мистецтво оріґамі.

Мета:

  • навчити дітей перегинати і складати папір, виготовляти способом згинання і складання паперу стріли, пташки;
  • удосконалювати уміння швидко працювати за зразком, точно відтворювати лінії згину;
  • виховувати охайність у роботі, любов до природи.

Обладнання: предметні малюнки, зразок виконаної роботи, підручник.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  1. Привітання:
  • Сядьте, діти, посміхніться,

Схаменіться, не крутіться!

Любі, я вас всіх вітаю,

Творчості від вас чекаю.

  1. Перевірка готовності до заняття.
  2. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми, мети. Мотивація навчальної діяльності:

  • Сьогодні на занятті ми ознайомимося з мистецтвом згинання паперу

ІІІ. Засвоєння нових знань:

  1. Розповідь вчителя про мистецтво оріґамі.
  2. Ознайомлення з прийомами перегинання і складання паперу.
  3. Практична робота учнів за технологічною карткою.
  4. Фізкультхвилинка
  • Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали — сіли, встали — сіли.

Бачте, як розвеселили!

Стало сонце танцювати,

Нас до танцю припрошати.

Нумо разом, нумо всі

Потанцюймо по росі.

  1. Планування наступних трудових дій
  2. Виготовлення стріли.

1) Перегинання верхніх ріжків до суміщення.     2) Перегинання до центру бічних кутів.

3) Складання утвореного трикутника до центра. 4) Відгинання складеної частини в протилежний бік.

5) Вирівнювання горизонтального оперення стріли.

  1. Індивідуальна робота учнів під керівництвом учителя.
  2. Фізкультхвилинка:

Дятел дзьобом дуб лікує

І дупло собі майструє.

Раз, два, три, чотири, п’ять —

Час прийшов відпочивать.

Гуси-лебеді летіли

І на землю тихо сіли.

Поклювали, походили,

Знялися і полетіли.

  1. Бесіда про пернатих друзів.

Прилетіли гості, сіли на помості,

Без сокири, без лопати

Поробили собі хати. (Птахи)

— До нас на заняття завітав наш добре знайомий казковий герой Незнайко. Довідавшись про тему уроку, він приготував декілька цікавих загадок про

наших пернатих друзів.

  1. Відгадування загадок:
  • Пташечка невеличка,

В неї білі щічки.

Сірі лапки, чорна шапка,

Фартушок жовтенький,

Голосок тоненький.

Та ж ця пташка невеличка

Називається… (синичка).

  • Крізь зимові заметілі

В сад наш птахи прилетіли.

Та такі червоногруді,

Ніби яблука повсюди

Хтось розсипав у дворі…

Звуться птахи… (снігурі).

  • Перший я приніс весну,

Розбудив усе від сну

І співаю під вікном.

  • Люди звуть мене… (шпаком).

Хто гнізд свого не має,

Яйця іншим підкладає

Та у лісі в холодку

Все кує: «Ку-ку! Ку-ку!»? (Зозуля)

  • Уночі гуляє, а вдень спочиває.

Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)

Ми пішли до гаю вдвох —

Я й сестра Маринка.

А в гаю тім «тьох» да «тьох»,

Та іще так дзвінко!

Що за співанки? Чиї?

То співають… (солов’ї).

  • Бідовий хлопчина

В сірій сорочині

По дворах стрибає,

Крихти збирає. (Горобець)

  • Вірно людям я служу —

Їм дерева стережу

Дзьоб міцний та гострий маю,

Шкідників ним здобуваю. (Дятел)

Дивний ключ у небі лине,

Не залізний, а пташиний.

Цим ключем в осінній млі

Відлітають… (журавлі).

  1. Продовження бесіди про бережливе ставлення до птахів.
  2. Демонстрування зразка птаха.
  3. Робота за технологічною карткою

1) Квадратний аркуш паперу перегинаємо по діагоналі.

2) Відгинання країв у різні боки.

3) Перевертання складеної заготовки на зворотний бік і надрізування ножицями.

4) Відгинання крил та дзьоба паперової пташки.

5) Підгинання частини хвоста.

6) Вирізування кружечка з кольорового паперу для зображення ока.

  1. Створення колективної композиції «Чайки над озером».

VII. Підсумок уроку:

  1. Виставка дитячих робіт.
  2. Підсумкова бесіда:
  • Чого нового навчилися на уроці?
  • Як називається мистецтво згинання паперу?
  • Що саме, на вашу думку, допомогло нам створити таку гарну композицію?

VIII. Прибирання робочих місць.

 

 

Від stantsiya

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.