Дата __________                                                                       Заняття № ______________

 

Властивості паперу. Способи рвання паперу.                                                                                                                                                                                                                         Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу.

Мета:

навчати учнів з’єднувати відірвані частини паперу за допомогою, склеювання;

вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу;

розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність;

виховувати любов до природи, до праці.

Обладнання: предметні малюнки,технологічні картки, зразок виконаної роботи.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, робота з підручником, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  1. Привітання:

–       Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

  1. Перевірка готовності до уроку.
  2. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

Сьогодні на занятті ми ознайомимося з технікою виготовлення аплікації з рваних частин-

паперу. Осінь — чудова пора. Листя золоте, червоне, зелене, жовтогаряче. Сьогодні ми спробуємо відтворити цю красу на картоні — зробимо аплікацію з рваних частин паперу.

На дошці — ілюстрації із зображенням осінньої природи.

–       Ми сьогодні вирушимо на екскурсію до лісу. Пропоную до неї підготуватися.

ІІІ. Засвоєння нових знань:

  1. Вступна бесіда:

Поміркуйте, що оточує нас за містом. (Природа) Це трава, квіти, дерева, озеро, річка і багато іншого. Людина і природа – єдине ціле. Умовно природу можна розділити на земний, водний і повітряний простір.

Природа багата і різноманітна. Вона щедро ділиться з людиною своїми дарами. Людина отримує від природи різні рослини, рибу, птахів, звірів, сировину для виготовлення матеріалів, з яких вона виготовляє різні предмети.

  1. Демонстрація зразка.
  2. Вступний інструктаж :

Такі аплікації виходять, якщо папір не різати, а обривати. У цьому випадку краї виходять більш «живими», ворсистими.

Під час обривання за заздалегідь намальованим контуром пальці рук повинні розташовуватися впритул до контуру з двох боків.

Обривання робиться невеликими відрізками. Якщо рвати папір по волокну, край буде більш гладкий, якщо впоперек — більш «стихійний», з білим ореолом, що непогано, якщо ви робите море — на хвилі відразу виходить піна.

Спочатку поміркуйте, що ви хочете показати на своїй аплікації: дерева в лісі, як відлітають птахи у вирій або, як готуються звірі до зими (білочка та їжачок).

Потім доберіть кольоровий папір, нарвіть маленькі шматочки паперу, розташуйте аплікацію за вашим задумом на картоні.

А потім охайно склеюйте рвані частини паперу.

Наприклад, для берізок переведіть на білий папір малюнок стовбурів беріз та обірвіть за контуром.

Обірвіть трикутнички та приклейте їх до стовбура беріз знизу.

З чорного паперу обірвіть короткі смужки і приклейте їх вроз¬дріб по стовбуру. Приклейте стовбури па картон.

3 чорного паперу обірвіть смужки-гілочки і приклейте до стовбурів на картон.

Із зеленого (жовтого, помаранчевого, червоного) паперу виріжте або відірвіть від нього смужку й обірвіть її на квадратики- листочки. Приклейте їх.

  1. Фізкультхвилинка.

ІV. Практична робота учнів.

Які правила необхідно повторити перед початком роботи?

  • Не заважати сусіду працювати;
  • стежити, щоб не розлити клей;
  • роботу викопувати охайно;
  • не забувати користуватися серветкою для рук.

Учні розпочинають роботу. Учитель допомагає дітям порадами.

  1. Підсумок уроку.
  2. Виставка, аналіз та вербальне оцінювання робіт.

–       Яка робота сподобалася найбільше? Чому?

–       Яка робота найохайніша?

–       Хто не встиг зробити аплікацію? Чому?

  1. Підсумок уроку.

–       Що нового ви дізналися на цьому уроці?

–       Що навчилися робити?

–       Я дякую вам за старанність на уроці?

Від stantsiya

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.