У Первомайському ЦНТТУМ створені умови для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами. Доступність будівелі і приміщення: внутрішній вхід обладнано пересувним пандусом.

Керівники гуртків використовують відповідні форм і методи освітньої роботи, психолого-педагогічний супровід, співпраця з батьками або особами, які їх замінюють.

Закон України про освіту

Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 року №872 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”.

Постанова Кабінету Міністрів від 12 липня 2017 року №545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр.”

Наказ Міністерства освіти і науки України від 09 грудня 2010 року № 1224 Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загально освітніх навчальних закладах.

Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року №8 Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти

Наказ Міністерства освіти України 01 серпня 2018 року №831 Про затвердження Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти,їх відрахування,переведення до іншого закладу освіти.

    Зарахування дітей з особливими освітніми потребами до спеціальних класів здійснюється на підставі письмової заяви батьків або осіб, які їх замінюють, направлення відповідного органу управління освітою, висновку психолого-медико-педагогічної консультації з рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу, індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (для дитини з інвалідністю), висновку сурдолога (для дітей з порушеннями мовлення), окрім зазначених, подаються документи, передбачені для учнів загальноосвітнього навчального закладу.

 

 

Від stantsiya

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.