Про роботу із зверненнями громадян за 2022 рік

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», у Первомайському ЦНТТУМ  протягом 2021 року проводилася робота зі зверненнями громадян.

З початку року був виданий наказ від 06.01.2022 № 10/1 « Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2022 році».  Відповідальною особою за роботу із зверненням громадян є директор ЦНТТУМ.  Прийом громадян зі зверненнями проводиться за графіком, затвердженим наказом, який розміщений на інформаційному стенді в методичному кабінеті. Прийом громадян проводився щовівторка з 15.00 до 16.30. У закладі освіти ведеться журнал реєстрації звернень громадян, заяв та скарг громадян.  Протягом  2022 року до закладу освіти  звернень не надходило. Випадки відмов у прийнятті та розгляду звернень громадян у Первомайському ЦНТТУМ  відсутні. Протягом 2022 року анонімних звернень не надходило.

Аналізуючи звернення за характеристикою звернень, маємо такі дані:

– за формою надходження: 0 звернень.

– за ознакою надходження: відсутні

– за видами:скарги відсутні.

– за статтю авторів звернень:жінки – 0, чоловіки – 0

– за суб’єктами звернень: 0

– за типом звернень: 0

– за соціальним станом автора:0

Робота із зверненнями громадян у закладі освіти знаходиться на  контролі. Проведено перевірку журналу реєстрації звернень громадян та журналу обліку особистого прийому громадян керівником закладу освіти, проаналізовано правильність їх ведення, характер та кількість звернень громадян до закладів протягом 2022 року. Виявлено, що сторінки журналів нумеруються, шнуруються, скріплюються печаткою та підписом керівника.

Створено умови для участі заявників, за їх бажанням, у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надано можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень. Не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, порушення установлених законодавством термінів, безпідставної передачі звернень для розгляду іншим органам. За звітний період порушень терміну розгляду звернень не допущено.

Проте робота зі зверненнями потребує більшої активізації, організованості, чіткого і своєчасного заповнення всіх звернень, які надходять до директора закладу. При заповненні журналів треба використовувати  індекси, визначені у Класифікаторі звернень громадян.

 

Про роботу із зверненнями громадян за 2023 рік

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», у Первомайському ЦНТТУМ  протягом 2021 року проводилася робота зі зверненнями громадян.

З початку року був виданий наказ від 04.01.2023 № 13 « Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2023 році».  Відповідальною особою за роботу із зверненням громадян є директор ЦНТТУМ.  Прийом громадян зі зверненнями проводиться за графіком, затвердженим наказом, який розміщений на інформаційному стенді в методичному кабінеті. Прийом громадян проводився щовівторка з 15.00 до 16.30. У закладі освіти ведеться журнал реєстрації звернень громадян, заяв та скарг громадян.  Протягом  2023 року до закладу освіти  звернень не надходило. Випадки відмов у прийнятті та розгляду звернень громадян у Первомайському ЦНТТУМ  відсутні. Протягом 2023 року анонімних звернень не надходило.

Аналізуючи звернення за характеристикою звернень, маємо такі дані:

– за формою надходження: 0 звернень.

– за ознакою надходження: відсутні

– за видами:скарги відсутні.

– за статтю авторів звернень:жінки – 0, чоловіки – 0

– за суб’єктами звернень: 0

– за типом звернень: 0

– за соціальним станом автора:0

Робота із зверненнями громадян у закладі освіти знаходиться на  контролі. Проведено перевірку журналу реєстрації звернень громадян та журналу обліку особистого прийому громадян керівником закладу освіти, проаналізовано правильність їх ведення, характер та кількість звернень громадян до закладів протягом 2023 року. Виявлено, що сторінки журналів нумеруються, шнуруються, скріплюються печаткою та підписом керівника.

Створено умови для участі заявників, за їх бажанням, у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надано можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень. Не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, порушення установлених законодавством термінів, безпідставної передачі звернень для розгляду іншим органам. За звітний період порушень терміну розгляду звернень не допущено.

Проте робота зі зверненнями потребує більшої активізації, організованості, чіткого і своєчасного заповнення всіх звернень, які надходять до директора закладу. При заповненні журналів треба використовувати  індекси, визначені у Класифікаторі звернень громадян.

 

 

 

 

 

 

Від stantsiya

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.