П О Л О Ж Е Н Н Я
про порядок розгляду звернень громадян, отриманих за допомогою засобів зв’язку,
у Первомайському центрі науково-технічної творчості учнівської молоді

 

  1. Для прийняття усних звернень громадян, отриманих засобами телефонного (електронного) зв’язку, визначається телефон «гарячої лінії», електронна адреса закладу та відповідальна особа.
  2. Усне звернення, отримане засобами телефонного зв’язку, реєструється та записується працівником, який отримав звернення, в журналі реєстрації «Усні звернення, які надійшли в телефонному режимі».
  3. При надходженні усного звернення має бути озвучено прізвище, ім’я, по – батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання, вимоги, тощо. Також мають бути озвучені засоби зв’язку із заявником, якими він бажає отримати відповідь.
  4. Звернення, яке надходить без дотримання вимог п. 3 даного Положення, не розглядається та не реєструється, про що повідомляється заявнику під час розмови.
  5. Розгляд усного звернення, отриманого засобами телефонного зв’язку, здійснюється з урахуванням термінів розгляду звернень громадян згідно з чинним законодавством безпосередніми виконавцями відповідно до резолюцій директора школи.
  6. За бажанням заявника йому може бути надана письмова відповідь на звернення, направлена способом, який повідомив заявник.

Від stantsiya

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.