П О Л О Ж Е Н Н Я
про порядок розгляду звернень громадян, отриманих за допомогою засобів зв’язку,
у Первомайському центрі науково-технічної творчості учнівської молоді
- Для прийняття усних звернень громадян, отриманих засобами телефонного (електронного) зв’язку, визначається телефон «гарячої лінії», електронна адреса закладу та відповідальна особа.
- Усне звернення, отримане засобами телефонного зв’язку, реєструється та записується працівником, який отримав звернення, в журналі реєстрації «Усні звернення, які надійшли в телефонному режимі».
- При надходженні усного звернення має бути озвучено прізвище, ім’я, по – батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання, вимоги, тощо. Також мають бути озвучені засоби зв’язку із заявником, якими він бажає отримати відповідь.
- Звернення, яке надходить без дотримання вимог п. 3 даного Положення, не розглядається та не реєструється, про що повідомляється заявнику під час розмови.
- Розгляд усного звернення, отриманого засобами телефонного зв’язку, здійснюється з урахуванням термінів розгляду звернень громадян згідно з чинним законодавством безпосередніми виконавцями відповідно до резолюцій директора школи.
- За бажанням заявника йому може бути надана письмова відповідь на звернення, направлена способом, який повідомив заявник.