Мета: Формувати у дітей ключові компетентності:

  • Вміння вчитися – організувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії, доводити роботу до кінця.
  • Загальнокомунікативну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої компетентності, зв’язно висловлюватися в контексті змісту.
  • Здоров’язбережувальну компетентність – дбайливе ставлення до свого здоров’я як вищу життєву цінність.
  • Соціальні компетентності: продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, використовувати різні ролі й функції в колективі, виявляти ініціативу.
  • Предметні компетентності:
  • поглибити знання про вітальну листівку, історію її виникнення;
  • навчити виготовляти декоративну листівку «Янголятко» та застосовувати набуті

      знання у власній художньо-творчій діяльності;

  • розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, логічне мислення, образне мислення,

      уявлення, дрібну моторику пальців та творчі здібності;

  • виховувати відчуття прекрасного, акуратність, любов до праці, відповідальність за якість виконаної роботи, повагу до традицій українського народу.

Матеріали та інструменти: 

  • фігура янголятка, картон-основа, кольоровий папір, ножиці, клей, олівець, шаблон, аудіо запис, презентація, зразок виробу, виставка вітальних листівок.

Хід заняття

(слайд 3)

І. Організаційна частина.

Ось дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав,
Так що час не втрачаймо
І працювати починаймо .
(слайд 4)

Отже, девізом нашого заняття будуть слова:

Активним і уважним будь!

І про кмітливість не забудь!

Видумуй, пробуй і твори!

Розум і фантазію прояви!

ІІ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

(слайд 5)

1.Ознайомлення з планом заняття.

            Діти, ось ці незвичайні сходинки будуть допомагати вам сьогодні на занятті. Ми спробуємо

підніматись ними до верхівки. Але для цього треба бути уважними і старанно працювати, бо успіх

дається нелегко!

(слайд 6)

План

  • «Добрий початок – половина успіху!»
  • «Розсипанку зібрати постараємось, про чарівного гостя дізнаємось!»
  • Цікавинки про листівки.
  • У технологічному цеху майстра Папірчика.
  • «Ріжу, клею, самостійно і працюю на відмінно!»
  • Успіх! Побажання.

 

  • Перевірте, чи готові ваші робочі місця до роботи? 
  • Бо добрий початок – половина успіху! (Піднялись на І сходинку)
  1. Мотивація навчальної діяльності.

          Діти, що це за скринька на столі давайте заглянемо в середину ? (Вчитель дістає зі скриньки

 лист, читає). Любі хлопчики і дівчатка! Розсипанку зібрати постарайтесь, про чарівного

 гостя дізнайтесь! Ваш майстер Папірчик.

  1. 3. Гра «Збери слово» (ЯНГОЛЯТКО).

На дошці прикріплені букви з яких діти складають слово. (Піднялись на ІІ сходинку)

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • -Чи бачили ви це малятко?
  • До нас спустилось янголятко.

(Вчитель показує фігурку янголятка).

І щиро, радо вас вітає,

Новину всім повідомляє

Вам треба чемно працювати,

Бо сьогодні прийшло свято.

  1. Створення проблемної ситуації.

            Як ви гадаєте, діти, яку новину хоче повідомити вам ангелятко, яке сьогодні свято? (Діти відповідають).

  1. Розповідь учителя.

            З наближенням новорічних свят, люди традиційно вітають своїх рідних, близьких і знайомих – надсилають їм вітальні листівки. То ви, мабуть, здогадались чим ми будемо займатись сьогодні на уроці. (Розгляд вітальних листівок).

  1. Довідкове бюро.

            Перші поштові листівки з’явилися в Англії. Їх прикрашали малюнки створенні художниками. «Щасливого Різдва !» – було надруковано на першій різдвяній листівці. Поштові листівки отримували як подарунок. На зворотному боці було особисте звернення, що зберігало тепло рідних чи дружніх рук. Траплялися листівки великі та зовсім маленькі, з тканини, дерев’яні, з візерунками, ароматизовані, музичні. На новорічних поштових листівках є і Дід Мороз зі Снігуронькою, і ялинки, і сніжинки, і зворушливі привітання. А останніми роками в усьому світі стало дуже популярним дарувати листівки ручної роботи. Поширилося це хобі з Америки, де й отримало назву – кардмейкінг (кард – листівка, мейкінг – виготовлення).

  • А ви хочете зробити вітальну листівку своїми руками? (Піднялись на ІІІ сходинку)
  • Ось яку вітальну листівку ми навчимось сьогодні робити. Хто це до вас всміхається?
  1. Технологія виготовлення виробу.

            Розгляд зразка виробу.  Робота з технологічною картою виробу.

  1. відеоролик

(Піднялись на ІV сходинку)

(Демонструю готовий виріб)

  1. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

– Щоб безпечно працювати, треба правила згадати.

1.Ножиці — це небезпечно,

нагадати вам доречно:

біля краю не клади,

щоб не трапилось біди.

  1. Вістрям вгору не тримай,

другу так передавай. (Вчитель демонструє.)

3.Якщо він тебе попросить,

вперед кільцями подай.

4.Клей наносити потрібно

з середини до країв.

Буде дуже добре видно,

якщо буде зайвий він.

5.Якщо клей на одяг капнув,

паніки ти не зчиняй,

а швидесенько водою

клей з одежі відмивай.

6.На столі лежить серветка,

якщо руки забруднив,

ти візьми її і швидко

витри все, що замастив.

– А тепер відпочинемо і продовжимо роботу.

  1. Фізкультхвилинка

Раз – піднялись!

Два-присіли!

Хай мужніє наше тіло!

Руки вгору, руки вниз!

На сусіда подивись!

Руки вгору, руки в боки!

Поскачи на місці трохи!

Руки ззаду покладемо, головою поведемо!

Дружно всі присядемо і за парти сядемо!

ІІI. Виконання практичної роботи.

Показую на 5 пункт плану уроку.

            А тепер «Ріжу, клею самостійно і працюю на «відмінно»! Діти працюють користуючись інструкцією «Послідовність виконання». Допомагаю тим хто цього потребує. (Піднялись на V сходинку)

Послідовність виготовлення листівки «Янголятко».

 (Піднялись на VI сходинку)

ІV. Підсумок уроку.

  1. Рефлексія.

Вправа «Склади портфелик знань»

  • Які ж знання ми покладемо у портфелик?

ВІДПОВІДІ:

-Ми добре навчились згинати і складати папір,

-вміємо вирізувати шаблони, розміщувати деталі на картоні,

– навчились робити вітальну листівку.

-Молодці! Ось ми і піднялися до верхівки наших східців.

2.Виставка та оцінювання робіт учнів.

Відбір на виставку «Вітальні листівки своїми руками»

– Якщо ви задоволені своєю роботою на занятті повісьте Ангелика під усміхненим смайликом.
– Якщо ви незадоволені своєю роботою, то під сумним смайликом.

3.Слово вчителя

            Наш гість – чарівне Янголятко, прощається з вами і нагадує, що в листівці ще потрібно написати привітання – найтепліші слова тому, для кого ви її виготовляли.

А ось побажання вам від Янголятка: «Бажаю, діти, успіхів щоденно, бажаю творчості усім й великого натхнення!».

  1. Прибирання робочих місць.

Від stantsiya

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.