Центр Науково-технічної творчості учнівськой молоді м. Первомайська Миколаївської області
Ти наша гордість, творчість і натхнення,
Ти острівець, де відкриваються таланти:
Поети-техніки, аматори від Бога,
Що моделюють кораблі і супер-лампи.
Тут вчать прекрасне бачити в простому
Плести із бісеру, ліпити, вишивати,
Конструювати авіамоделі,
А потім в синє небо разом запускати.
Країна Позашкілля,
а острівець – наш Центр,
Що кличе педагогів у дитячий світ,
Не дивлячись на зміни й перешкоди
Ось вже багато плідних творчих літ!
О. Алазарова
Позашкілля… Позашкільники! Хто вони? Якщо трактувати цю професію мовою розуму та серця, це значить – життєтворець, творець життя, творець країни дитинства! Позашкільники – не прикуті до парт, не прив’язані до вимог шкільного уроку, творчі талановиті педагоги позашкільної освіти, що створюють мистецтво виховання обдарованої ОСОБИСТОСТІ дитини.
Як показує практика спілкування з дітьми, із часом невідворотно приходить втома від «гіперсучасного» життя і дитина прагне зовсім чогось іншого, не віртуального, здатного викликати почуття радості і поваги до самої себе. Ось саме тоді кличе країна радості і добра, талантів і майстрів – країна Позашкілля.
Будь-який позашкільний заклад – поняття складне, синтетичне, тому що поєднує в спільному процесі багато індивідуальностей: керівників гуртків, вихованців та їхніх батьків і тому, що відображає всі зміни навколишнього соціального, економічного й культурного життя, і тому, що є водночас об’єктом і суб’єктом цього життя, а значить і робота профспілки є складною і необхідною.
На початку ХХІ століття і третього тисячоліття проблеми Педагога і Дитини, як головних діячів позашкільної освіти, набувають особливого значення в контексті тих процесів, що відбуваються на міжнародному, національному і регіональному рівнях.
Зрозуміло, що реалізація позашкільною освітою важливих соціальних функцій вимагає постійного вдосконалення діяльності позашкільних навчальних закладів,вдосконалення роботи первинної профспілкової організації, оновлення змісту і форм навчально-виховного процесу на основі досягнень психолого-педагогічної науки і відповідно до соціокультурних потреб країни.
Педагогічний колектив Первомайського Центру науково-технічної творчості учнівської молоді, який є для нас другою домівкою, будує свою роботу і формує освітянський імідж відповідно до вимог часу та суспільства. Саме тому наш заклад має свої символи й традиції .
На сторінках нашого сайту Ви можете ознайомитися із історією нашого закладу, а також сучасною роботою гуртків.
Молодці колеги!
Мал-по-малу и только вперед!
Цілком згодна,що позашкілля не менш важливе,якщо не більш!-ніж загальна середня освіта для творчого розвитку дітей.Хотілося,щоб держава більше уваги приділяла і тому,й другому.